Kratki sadržaj rada po sekcijama:
Mladi kreativci (voditelj/ica: Valentina Majer)
- priprema materijala za izradu uporabnih predmeta od gipsa, balse, glicerina
- upoznavanje sa tehnikom rada
- izrada okvira za slike, magnetića, ukrasnih kutija, ogledala, sapuna
- izrada nakita od kristalne smole
- izrada naušnica, privjesaka za ključeve, privjesaka za ogrlice, broševa, čestitki i slika kroz izlaganje, demonstraciju, praktični i individualni rad – quilling tehnikom
Voćarska sekcija (voditelj/ica: Vlado Heček)
- obrezivanje postojećih i sadnja novih voćki
- gnojidba, košnja
- ubiranje plodova
Geografija izvan učionice (voditelj/ica: Silvija Komes)
- razvijanje pozitivnog stava prema planinarenju kao tjelesnoj aktivnosti i jednom od oblika zdravog načina života.
- educiranje mladih u temama planinarstva, zaštite prirode.
- organiziranje planinarske škole
- njegovanje planinarske etike i razvijanje čovjekoljublja.
- prigodno obilježavanje dana vezanih za Zemlju i geografski prostor.
- prenamjena plastične ambalaže u uporabne predmete
Eko grupa (voditelj/ica: Ana Daraboš)
- usvajanje odgovornog ponašanja i razvijanje svijesti o potrebi očuvanja planeta Zemlje za buduće naraštaje
- stjecanje pozitivnih stavova o zaštiti prirode
- usvajanje novih znanja iz područja ekologije
- obilježavanje važnih eko datuma
- povećati svijest o obnovljivim izvorima energije i njihovim prednostima
Domaćinstvo-samoniklo ljekovito bilje
(voditelj/ica: Ljubica Pokupčić)
- bogatiti svoja znanja iz prepoznavanja samoniklog bilja i njihovoj primjeni
- briga o postojećem vrtu, te sadnja novog bilja
- sakupljanje, sušenje i pravilno čuvanje ljekovitog bilja
- izrada platnenih vrećica za čajeve
- izrada herbarija samoniklog ljekovitog bilja
- fotografiranje svih etapa nastanka čajeva
- postizanje sobnog iskustva i postizanje osobnog razvoja spoznajom o ljekovitosti bilja
Heklanje (voditelj/ica: Bosiljka Mađar)
- prikupljanje shema za heklanje i njihovo čitanje
- učenje jednostavnih osnova i tehnika heklanja
- izrada ukrasa, podmetača, privjesaka, nakita i sl.
|