Zdravko Zdravić
Učenici naše škole su se ove nastavne godine uključili u projekt Škola budućnosti čiji su organizatori Stemi, Infobip i A1. U sklopu projekta su učenici timski trebali izraditi chatbot čija je svrha da bude uklopljen u jedan od 3 zadatka:
a) chatbot za udruge
b) chatbot za škole
c) chatbot za UN cilj održivog razvoja
Chatbot je računalni program koji simulira ljudski razgovor, odnosno omogućujući interakciju između ljudi i računala putem pisanih poruka ili glasa
Učenici OŠ Ivana Kukuljevića Sakcinskog Ivanec i OŠ Izidora Poljaka Višnjica zajednički su izradili chatbot pod nazivom Zdravko zdravić za UN cilj/eve održivog razvoja koji odgovaraju UN cilju Zdravlje i blagostanje te su time povezali projekt Škola budućnosti i projekt „Vrtim zdravi film“. U sklopu razgovora s chatbotom korisnik može analizirati svoje prehrambene navike (utvrditi koliko je njegova prehrana u skladu s tanjurom pravilne prehrane) te na kraju saznati neke preporuke što može učiniti kako bi poboljšao svoju prehranu, a samim time i svoje zdravlje. Pitanja za izradu chatbota učenici su preuzeli iz brošure Vrtim zdravi film, a pitanjima možete pristupiti putem priložene poveznice dok na prvoj priloženoj fotografiji možete vidjeti način bodovanja, a na drugoj rezultate.
Anketu je pomoću chatbota riješilo trinaest učenika. Prema rezultatima pet učenika ima prehranu u skladu s tanjurom pravilne prehrane, a njih osam prehranu koja nije potpuno u skladu s preporukama o uravnoteženoj prehrani. Od ispitanih učenika nema učenika čija prehrana uopće nije u skladu s preporukama o uravnoteženoj prehrani.
U nastavku možete vidjeti kako su naši učenici pojedinačno komunicirali s chatbotom.
Učenici 7.b
Učenici 7.a
Martina Simić Meznarić, učiteljica prirode, biologije i kemije
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• PC chip |
• Meridijani |
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |
• eLektira |
• e-Knjižnica |
• Portal za škole |
• Zanimljivi linkovi |
• Učilica |
• Prometna učilica |
• Nacionalni portal za... |
• MVPEI |
• Varaždinska županija... |