preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Erasmus+ KA1 "Učenje u prirodi za bolje sutra"

 

   

"Učenje u prirodi za bolje sutra"

Nastava izvan učionice – inovativan oblik nastave

S obzirom na to da učenici velik dio vremena provode u sjedećem položaju ove nastavne godine pokušali smo koliko smo bili u mogućnosti dio nastave prirode, biologije i kemije te izvannastavne aktivnosti provesti na inovativan način, odnosno izvan učionice. Tijekom ovog oblika nastave učenici su redovito mjerili temperaturu tla na dubini od 5 cm i 10 cm. Učenici su mjerili površinske temperature različitih pokrova, radili analizu tla (odredili su strukturu tla, konzistentnost tla, teksturu tla, boju tla, pH – vrijednost tla, tip tla), određivali visinu i opseg stabla, pokrovnost krošnje, pokrovnost travnjaka, biometriju i biomasu travnjaka. 


Učenici su redovito radili analizu vode (određivanje količine nitrata, nitrita, fosfata, pH – vrijednost, prozirnost, temperaturu). Učenici su kroz mjesec rujan, listopad i studeni pratili žućenje listova obične breze i hrasta, a kroz mjesec veljaču, ožujak, travanj i svibanj pupanje i listanje obične breze. Provodili su i druga mjerenja i određivanja, a kako je to izgledalo u praksi možete pogledati u digitalnoj knjizi kojoj možete pristupiti putem priložene poveznice.

Martina Simić Meznarić, učiteljica prirode, biologije i kemije

 

     

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 28. 6. 2023.

Tražilica



Potvrde o školovanju
Lista linkova je prazna

Upisi 2022./2023.

Priloženi dokumenti:
Brosura OSS 2023-web.pdf


Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi





preskoči na navigaciju