preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kada zvoni?
7,30 pripremno zvono
 
1. sat     7,40 -   8,25
2. sat     8,30 -   9,15
3. sat     9,20 - 10,05
4. sat   10,25 - 11,10
5. sat   11,15 - 12,00
6. sat   12,05 - 12,50
7. sat   12,55 - 13,40
Raspored sati

Projekt:"Užina za sve 1"
Projekt "Užina za sve 2"
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Vijesti

Matematika izvan učionice

Provođenjem raznih projekata te odmicanjem od klasičnog načina poučavanja, nastavu matematike pokušavamo učiniti zanimljivijom te ukazati na mnoge primjene znanja. Peti razredi bavili su se izradom menija za svoj omiljeni ručak, saznali su cijene potrebnih namirnica te izračunali cijenu tog ručka. Također, izračunali su koliko bi ih stajalo da svojim omiljenim slatkišem počaste cijeli razred. Time su uvježbavali računanje s decimalnim brojevima. Dolaskom lijepog vremena, učionicu matematike zamijenili smo učenjem u prirodi, pa su učenici petih razreda uvježbavali izračunavanje opsega i površine na školskom igralištu. Izračunali su koliku udaljenost pretrče na satu tjelesne kulture kada trče 6 minuta primjenjujući znanje o izračunavanju opsega geometrijskih likova, te koliko pločica danih dimenzija bi trebalo da popločamo naše školsko igralište, primjenjujući znanje o izračunavanje površine pravokutnika.


Primjenjujući usvojeno znanje o izračunavanju oplošja i obujma raznih geometrijskih tijela, učenici osmog razreda su izračunavali potrebnu količinu materijala (boje, pločica,…) za bojanje panjeva u našoj učionici na otvorenom koja se nalazi ispred školske zgrade, za preuređenje matematičke učionice, te potrebnu količinu betona za betoniranje školskog stubišta, kao i cijenu za sve navedeno, uz podatke koje su dobili na početku zadatka. Također, učenici osmog razreda izradili su geometrijska tijela kojima su, primjenom naučenog, izračunavali oplošje i obujam. Svoje radove predstavljali su cijelome razredu.

Učenici su vrlo rado sudjelovali u navedenim projektima. Primijećeno je da su učenici koji su inače pasivni u klasičnoj nastavi, sada bili među najaktivnijima. 

Monika Pintarić, učiteljica matematike

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 12. 6. 2023.

Tražilica

Potvrde o školovanju
Preuzimanje potvrda

Upute za preuzimanje...


Upisi 2024./2025.

Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2012.

Ukupno: 205234
Ovaj mjesec: 1296
Ovaj tjedan: 341
Danas: 14




preskoči na navigaciju