« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
I ja znam animirati
Učiteljica Sanja Latin uvijek nastoji svojim učenicima proširiti vidike i obogatiti spoznaje. Ovog puta uključila se u umjetničko-edukativni program Ruksak (pun) kulture. Tako je u područnoj školi održana radionica animacije "I ja znam animirati" u sklopu projekta Ruksak (pun) kulture kojeg provodi Ministarstvo kulture. Ruksak (pun) kulture – umjetnost i kultura u vrtiću i školi jedinstveni je umjetničko-edukativni program na državnoj razini kojeg su zajedno pokrenuli Ministarstvo kulture i medija i Ministarstvo znanosti i obrazovanja 2013. godine kao dopunski program kurikulumu u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama i Centrima za odgoj i obrazovanje, a u hrvatskim ga školama i vrtićima provode stručnjaci (književnici, likovni i kazališni, glazbeni i plesni umjetnici).
Radionicu animacije „I ja znam animirati“ vodila je animatorica i producentica Maša Udovičić. Ona djeluje u svijetu animacije dulje od 20 godina radeći kao animator, kompoziting i efekt artist na serijama i reklamama. 2013. godine u Zagrebu osnovala je mali studio za animaciju Luma Film i posljednjih 10 godina radi kao producent. Do sada je producirala 12 kratkih animiranih filmova (dva su bila koprodukcije) i edukativni animirani serijal od 5 epizoda. Redovito i rado sudjeluje u edukativnim programima svih filmskih rodova. 4 godine vodila je nacionalni ogranak ASIFA-e, organizirala Večeri animacije i Međunarodni dan animacije u Zagrebu. 2019. osnovala je i vodi Školu animacije za djecu u kinu Tuškanac. Članica je HRUP-a (Hrvatske udruge producenata) i ASIFA-e (Međunarodne organizacije za animirani film).
Radionica animacije se sastoji od više dijelova, a s pauzama je trajala tri i pol sata. U prvome su djelu učenici mogli pogledati prezentaciju, odslušati predavanje i razgovarati o animaciji i povijesti animacije. Nakon uvoda učenici su odgledali projekcije nekoliko animiranih filmova te se o njima promišljalo i razgovaralo. Uslijedila je radionica flipbooka u kojoj je svaki učenik radio jednu vježbu na malim blok papirima. U radionici cutout animacije svaki je učenik izrađivao vlastite materijale pa su u paru ili grupi snimali animaciju na IPadu.
Zabavno i kreativno – zaključuju učenici.
Časopisi |
• Enter |
• Bug |
• Drvo znanja |
• PC chip |
• Meridijani |
Dnevni tisak |
Korisni linkovi |
• eLektira |
• e-Knjižnica |
• Portal za škole |
• Zanimljivi linkovi |
• Učilica |
• Prometna učilica |
• Nacionalni portal za... |
• MVPEI |
• Varaždinska županija... |