preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kada zvoni?
7,30 pripremno zvono
 
1. sat     7,40 -   8,25
2. sat     8,30 -   9,15
3. sat     9,20 - 10,05
4. sat   10,25 - 11,10
5. sat   11,15 - 12,00
6. sat   12,05 - 12,50
7. sat   12,55 - 13,40
Raspored sati

Priloženi dokumenti:
RASPORED SATI 2022.-2023..pdf

Projekt:"Užina za sve 1"
Projekt "Užina za sve 2"
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Vijesti

Aktivni učitelji razredne nastave na radionici „Učenje kroz igru“

U utorak, 28. veljače 2023. godine na Školskom stručnom vijeću učitelja razredne nastave bilo je vrlo aktivno i zabavno. Učitelji su sudjelovali na radionici koju je za njih pripremila pedagoginja. Prikazala je metode igara i pokreta koje je usvojila na edukaciji na Islandu, a koje učitelji mogu koristiti u nastavi, a i sama je već neke realizirala u radu s učenicima. Pokazala je kako nastavu učiniti zanimljivijom koristeći igre i pokrete s naglaskom da se sat po mogućnosti održava vani na otvorenom.


Pedagoginja je pripremila materijale koji se mogu više puta iskoristiti, između ostalog i kartice od starih kartonskih kutija na kojima su bili zadaci/tekstovi/pitanja i sl. Na taj način istaknula je i ekološku komponentu. Aktivnosti su primjenjive na satu razrednika, izvannastavnim aktivnostima, satu matematike, hrvatskog jezika te prirode i društva. Cilj je da se učenici kreću, kad je moguće izađu van ili ustanu sa stolica i odmaknu se od školskih klupa, a da se realizira predviđeno gradivo. Učitelji su sami isprobali na koji način se sve to može provesti.

U uvodnom dijelu sata kreće se s vježbama za opuštanje i grupnu povezanost poput pitalica o osjećajima, trenutnom stanju i sl., zatim je slijedila vježba „Ja sam i meni se sviđa“. Svatko je u krugu rekao svoje ime i pokazao rukama, pokretima tijela što im se sviđa (planinarenje, pjevanje, vrtlarenje, igranje nogometa, heklanje, odmaranje). Svi su pokretima ponovili simbole drugih. Nakon uvodnog opuštanja slijedila je vježba koncentracije koju su učitelji vježbali u paru poput brojanja 1-2-3; jučer-danas-sutra; djeljenik-djelitelj-količnik. Igra je trajala sve dok jedan od sudionika nije pogriješio. Rad u paru i kretanje po razredu nastavlja se i u sljedećoj vježbi koja je bila ponavljanje tablice množenja pomoću prstiju, a može se primijeniti i kod zbrajanja. Slijedila je aktivnost „Radno polje“ za sat matematike i hrvatskog jezika. Pripremljene su kartice s brojevima i slovima koje su napravljene na kartonskom papiru ili staroj fascikli. Učitelji su određenim pokretima dolazili do zadataka te se vraćali u svoju bazu i rješavali zadatke. Aktivnost „Stanice“ moguće je koristiti na satu prirode i društva, za treći i četvrti razred i prilagoditi gradivo. Za potrebe radionice pedagoginja je pripremila tekstove o Islandu. Na četiri stanice u obliku pravokutnika bile su postavljene kartice s tekstom o Islandu, a između stanica kartice s pitanjima. Učitelji su u paru s određenim pokretima dolazili do točke na kojoj su kartice s pitanjima. Odgovore su pisali na papir koji je bio na kartonu te išli dalje do sljedeće stanice. Na kraju su parovi čitali svoje odgovore. Završna aktivnost su bile vježbe disanja za smirivanje i kraj. Sudionici su stajali u krugu, zamislili su da u desnoj ruci drže cvijet kojeg su mirisali (udah), a u lijevoj ruci svijeću koju su puhali, a da se ne ugasi (izdah)…Ista vježba bila je s prstima, vrh prsta na ruci udah, a spuštanje izdah.

Sve provedene aktivnosti odgovaraju i u skladu su s ciljevima školskog projekta: uvođenje novih metoda učenja s naglaskom na nastavi u prirodi i podizanje ekološke osviještenosti i edukacija za održivi razvoj.

Učitelji su pozitivno ocijenili radionicu te su naveli da osim što je bilo interesantno također je lako primjenjivo. Sve navedene aktivnosti mogu se koristiti kao uvod u novo gradivo, prilikom usvajanja različitih novih sadržaja ili kod ponavljanja. Zamišljeno je da se radi u paru ili u skupini, ali ako je manje učenika u razredu dio aktivnosti može se provesti i individualno.

Hvala učiteljima razredne nastave na odličnoj suradnji i opuštenoj atmosferi!

Ankica Gotić, pedagoginja

 

 

Uredila: Nina Hojsak (Kutak za digitalne kreativce)



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 2. 3. 2023.

Tražilica

Potvrde o školovanju
Preuzimanje potvrda

Upute za preuzimanje...


Upisi 2022./2023.

Priloženi dokumenti:
Brosura OSS 2023-web.pdf


Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2012.

Ukupno: 191865
Ovaj mjesec: 1206
Ovaj tjedan: 383
Danas: 5




preskoči na navigaciju