preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kada zvoni?
7,30 pripremno zvono
 
1. sat     7,40 -   8,25
2. sat     8,30 -   9,15
3. sat     9,20 - 10,05
4. sat   10,25 - 11,10
5. sat   11,15 - 12,00
6. sat   12,05 - 12,50
7. sat   12,55 - 13,40
Raspored sati

Projekt:"Užina za sve 1"
Projekt "Užina za sve 2"
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Vijesti

Dan sigurnijeg interneta – izvješće o provedenim aktivnostima

Dan sigurnijeg interneta, ove 2023. godine,  obilježen je u utorak, 7. veljače raznim aktivnostima. Budući je to godina u kojoj je  Dan sigurnijeg interneta proslavio svoj 20-ti rođendan, a svima nama je to važan dan kada govorimo o sigurnosti na internetu, aktivnosti vezane uz taj dan u matičnoj školi OŠ Izidora Poljaka Višnjica i PO Julijane E. Drašković Cvetlin  protegnute su na cijeli tjedan ( 6. veljače do 10. veljače) tijekom satova redovne ili izborne nastave informatike.


Okosnica događanja  bila je vezana  uz program Centra za sigurniji Internet (https://www.dansigurnijeginterneta.org) u duhu slogana „Zajedno za bolji Internet“  i provođenje radionica prema unaprijed pripremljenim edukativnim materijalima ovisno o uzrastu. Po prijavi za sudjelovanje u aktivnostima obilježavanja, naša škola je mogla preuzeti materijale za edukativne radionice u dvije kategorije 1.-4. razred OŠ i 5.-8. OŠ.

U kategoriji 1.-4. razreda bili su ponuđeni materijali za dvije radionice:

  1. Naše online vrijeme – igrice, kupovina, društvene mreže s ciljem ispitati koje igrice i društvene mreže, na koji način i u kojoj mjeri koriste djeca i mladi. Podučiti učenike kako zaštititi osobne podatke tijekom igranja i komuniciranja u igricama i na društvenim mrežama. Širiti znanje o sigurnosti na internetu u školskoj zajednici.

 

  1. Online seksualno uznemiravanje – Samo šala?  - s  ciljem istaknuti važnost reagiranja na nasilje.

U kategoriji 5.-8. razreda ponuđeni su materijali za jednu ali vrlo aktualnu radionicu:

  1. Online izazovi – koliko je tanka granica između zabave i opasnosti – s ciljem pomaknuti razvoj/ razviti osobnu odgovornost učenika pri susretu s online izazovima.

Vrijeme trajanja radionica je 45 minuta, dakle jedan školski sat, no ipak je odabrana prva radionica za četvrte razrede a ne obje kako bi se ostvarila potrebna kvaliteta rada učenika i ostvarilo njihovo promišljanje nad izrečenim, a ova druga će se provesti prvom prilikom čim se ulovi malo slobodnog vremena na kojem satu informatike.

Više o rezultatima provedene radionice u četvrtom a razredu može se vidjeti u prilogu na kraju ovog izvješća.

Kako bi učenicima od petog do osmog razreda mogla zornije predstaviti online izazove, uključila sam se u online stručni skup, održan putem Zoom aplikacije Centra za sigurniji Internet na sam Dan sigurnijeg interneta  u vremenu od 11:30 do 13:00 sati, a pod naslovom „Koja je cijena jednog LAJKA?“. Učenici su upoznati s najvažnijim smjernicama skupa na idućim satovima informatike.

Na sam Dan sigurnijeg interneta učenici su mogli na mrežnoj stranici Centra za sigurniji Internet pristupiti  njihovom online kvizu. U slučaju da točno riješe više od 80% pitanja kviza dobivaju mogućnost osvajanja vrijednih nagrada slučajnim odabirom između natjecatelja  po zatvaranju kviza.

Sama radionica za učenike od petog do osmog razreda imala je za cilj potaknuti razvoj odnosno razviti osobnu odgovornost učenika pri susretu s online izazovima. U uvodnoj aktivnosti učenici su trebali razmisliti i ispričati svoj osobni susret s online izazovima putem nekoliko postavljenih pitanja i kroz zajedničku diskusiju. Središnja aktivnost bila je usmjerena na iznošenje savjeta  kako reagirati na online izazove, nakon savjeta podijelili su se u grupe od po četiri učenika i odigrali edukativnu igru. Svaka grupa je dobila ploču za igru „Uspješno svladaj polja sva, sigurnosti na internetu reci DA!“, kockice i pijune, list s pitanjima o online izazovima, te su im objašnjena pravila igre (slično igri Čovječe ne ljuti se). Onaj učenik iz grupe koje je točno odgovorio na pitanja o online izazovima, dao pravilne savjete o korištenju interneta, uspješno prošao zamke igre i pritom prvi stigao na cilj, dobio je  prikladnu pohvalnicu. U završnoj aktivnosti, rekapitulacija naučenoga, učenici dobivaju letke sa savjetima Centra za sigurniji Internet vezanim uz online izazove, ispunjavaju evaluacijske listiće o provedenoj radionici koji se kasnije šalju Centru za sigurniji Internet kako bi škola mogla preuzeti potvrdu za sudjelovanje.

Nakon ove provedene radionice učenici mogu svojim riječima objasniti štetne posljedice online izazova, a na temelju praktičnih savjeta prepoznati online izazov te primjereno reagirati na bilo koji online izazov.

Osim provedenih aktivnosti koje su bile organizirane od Centra za sigurniji internet, na nivou naše škole kako matične tako i područne,  provela se anketa između učitelja i učenika od petog do osmog razreda s ciljem utvrđivanja navika i ovisnosti o internetu. Pitanja iz ankete kao i rezultati obrade anketnih pitanja, te usporedbe odgovora učitelja i učenika vidljivi su prilogu ovog izvješća.

Više o svim provedenim aktivnostima u prilogu  koji je dostupan na poveznici

https://read.bookcreator.com/maCyoJ0Kf6NfUrWNXyjRrjkIsf73/vyqBQL93R6KFElYxjJ2xrw

 

Izvješće sastavila, Ana Dukarić, učiteljica informatike.

U Višnjici, 22. veljače 2023. godine.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 27. 2. 2023.

Tražilica

Potvrde o školovanju
Preuzimanje potvrda

Upute za preuzimanje...


Upisi 2024./2025.

Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2012.

Ukupno: 205234
Ovaj mjesec: 1296
Ovaj tjedan: 341
Danas: 14




preskoči na navigaciju