preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kada zvoni?
7,30 pripremno zvono
 
1. sat     7,40 -   8,25
2. sat     8,30 -   9,15
3. sat     9,20 - 10,05
4. sat   10,25 - 11,10
5. sat   11,15 - 12,00
6. sat   12,05 - 12,50
7. sat   12,55 - 13,40
Raspored sati

Priloženi dokumenti:
RASPORED SATI 2022.-2023..pdf

Projekt:"Užina za sve 1"
Projekt "Užina za sve 2"
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Vijesti

Obilježen Dječji tjedan od 1. do 4. razreda

„Dijete ima pravo na igru“, članak 31., Konvencija UN-a o pravima djeteta

Zajednička tema ovogodišnjeg Dječjeg tjedna je IGRA,  „Zavrti se, poskoči i u Dječji tjedan doskoči!" Igra za dijete ima presudnu ulogu u njegovom razvoju jer je to jedan od najvažnijih načina na koji djeca uče o svijetu oko sebe, razvijaju fizičke vještine, ali i inteligenciju. Što se djeca više igraju, sigurnija su u sebe, lakše rješavaju probleme i uspješnija su u ostvarivanju svojih potencijala. Osim dobrobiti za dijete, igra pridonosi kvaliteti života cjelokupne obitelji, čineći je snažnijom, zadovoljnijom i sretnijom. final_Djecji-tjedan-2022_smjernice-2022.pdf (savez-dnd.hr).


U periodu od 29. rujna do 7. listopada učenici od 1. do 4. razreda Matične i Područne škole obilježili su Dječji tjedan. Na satima Tjelesne i zdravstvene kulture učenici su ponovili i učili o Dječjim pravima kroz igru i pokrete. Pedagoginja škole osmislila je radionicu te ju provela u suradnji s učiteljima. Sat je započeo vježbom zagrijavanja kao i na svakom satu Tjelesne i zdravstvene kulture.

U uvodnom dijelu sata pedagoginja je definirala pravila rada u radionici (jedan govori dok ostali slušaju, dizanje ruke za riječ i aktivno sudjelovanje svih učenika). U nastavku pitala je učenike koja Dječja prava poznaju, učenici su nabrajali prava jer su ih već prije radili na satima prirode i društva kao i sata razrednika. Nakon što su učenici naveli prava kojih su se sjetili pedagoginja ih je potaknula da govore o dužnostima koje imaju kao djeca. Zatim je najavila da će uskoro otkriti još prava koje nisu rekli. Učenici su se podijelili u skupine ili parove, ovisno o broju učenika u razrednom odjelu. Na sredini sportske dvorane pripremljeno je radno polje. Učenici su se pozvali na radno polje dvorane. Napravljene su 4 točke, na svakoj točci bio je hula hop obruč) u kojem su 2 kartice sa zadacima. Na kartici br. 1 je zadatak koji pokazuje kako se vrti  hula hop. Učenici su vrtjeli hula hop. Na kartici broj 2. bio je zadatak koji je pokazivao skakutanje na jednoj nozi. Učenik/ca su skakućući na jednoj nozi otišli do sredine radnog polja gdje se nalazi hula hop s karticama o Dječjim pravima (ilustrirana slika i rečenica). Svatko je uzeo po jednu karticu i vratio se na svoju točku, ali skakućući na drugoj nozi. Staza po kojoj učenici skakutali bila je označena vijačom. Kad su svi uzeli kartice s dječjim pravima, svaki je učenik pročitao (prvom razredu pročitala je pedagoginja). Pedagoginja je provjerila jesu li svi učenici razumjeli svoje pravo. U nastavku sata učenici su likovno izrazili svoje pravo na papiru. Pedagoginja je koordinirala rad skupina ili parova, poticala učenike na pomaganje jedni drugima. Kad su svi napravili svoj zadatak učenici su skakućući na dvije noge obilazili sve točke i promatrali su što su njihovi prijatelji iz razreda napravili. U završnom dijelu sata učenici su na podu složili izložbu radova svojih Dječjih prava.

Pravo na život u obitelji

Pravo na igru

Djeca s teškoćama imaju pravo na pomoć i podršku

Pravo na ime i državljanstvo

Pravo na zdravu hranu

Pravo na izražavanje svojeg mišljenja

Pravo na zaštitu od teškog rada

Pravo na zaštitu od nasilja

Sva djeca imaju jednaka prava

Pravo na zdravstvenu zaštitu

Pravo na odmor

Pravo na obrazovanje (školu)

Pravo na govorenje svojim jezikom

Pravo na život

Pravo na biranje prijatelja

 

Učenici su promišljali o pravima i dužnostima, likovno su se izražavali, razvijali su sliku o sebi, te su pridonijeli razredu i školi.

 

Pedagoginja je primijenila metode rada koje je usvojila na edukaciji na Islandu.

Aktivnost je u skladu s ciljem projekta uvođenje novih metoda učenja.

 

Pripremila: Ankica Gotić, pedagoginja

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 11. 10. 2022.

Tražilica

Potvrde o školovanju
Preuzimanje potvrda

Upute za preuzimanje...


Upisi 2022./2023.

Priloženi dokumenti:
Brosura OSS 2023-web.pdf


Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2012.

Ukupno: 191869
Ovaj mjesec: 1210
Ovaj tjedan: 387
Danas: 9




preskoči na navigaciju