preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kada zvoni?
7,30 pripremno zvono
 
1. sat     7,40 -   8,25
2. sat     8,30 -   9,15
3. sat     9,20 - 10,05
4. sat   10,25 - 11,10
5. sat   11,15 - 12,00
6. sat   12,05 - 12,50
7. sat   12,55 - 13,40
Raspored sati

Projekt:"Užina za sve 1"
Projekt "Užina za sve 2"
Projekt "Užina za sve 3"
Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"
Vijesti

Obrazovno istraživanje: Vrednovanje kao učenje na nastavi prirode, biologije i kemije

U Osnovnoj školi Izidora Poljaka Višnjica, učiteljica prirode, biologije i kemije Martina Simić Meznarić je s učenicima 5.a, 7.a, 7.b, 8.a i 8.b razrednog odjeljenja provela anketu. Cilj provođenja ankete bio je utvrditi imaju li učenici korist od vrednovanja kao učenje.

 


Uvod:

            Biti učitelj je izazovan posao, a najteže je kod ocjenjivanja kada učitelj treba vrednovati učenikovo znanje, vještine i sposobnosti. Sastavljanje rubrika s jasnim elementima i kriterijima vrednovanja olakšava nam taj dio posla. No zadatak učitelja nije samo da učenike nauči činjenice i razvije odgovarajuće sposobnosti i vještine potrebne za taj predmet. Zadatak učitelja je i da učenike nauči kako da objektivno vrednuju svoj rad i rad drugih učenika te da kritički promišljaju o svojem znanju, sposobnostima i vještinama. Sukladno tome sam kroz nastavnu godinu 2021./2022. s učenicima na nastavi prirode, biologije i kemije često provodila vrednovanje kao učenje (vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje). Dio provedenog vrednovanja smo fotodokumentirali i objedinili u digitalnoj knjizi kojoj možete pristupiti putem priložene poveznice:

Na kraju nastavne godine provedeno je istraživanje o tome smatraju li učenici da je primjena vrednovanja kao učenja u nastavi korisna za njih. U tu svrhu je Forms-u pripremljena anketa čijem sadržaju se može pristupiti putem priložene poveznice:

Rezultati:

Anketni upitnik je ukupno riješilo 53 učenika. Rezultatima anketnog upitnika možete pristupiti putem priložene poveznice:

Rezultati istraživanja pokazali su da:

  • je učenicima korisno što imaju dostupne rubrike po kojima se vrednuju njihovi radovi i znanje im rubrike za usmeno provjeravanje pomažu u procesu učenja
  •  rubrike za usmeno provjeravanje učenicima pomažu u procesu učenja
  • rubrike učenicima pomažu kod izvođenja aktivnosti koje im zada učitelj
  • rubrike učenicima pomažu da sami procijene koju ocjenu bi trebali dobiti za svoj rad
  • rubrike pomažu učenicima da budu svjesniji što u budućnosti u svom radu trebaju popraviti da bi njihov rad bio bolji
  • je vršnjačko vrednovanje (vrednovanje rada drugog učenika) i samovrednovanje (vrednovanje vlastitog rada) korisno za njihovo obrazovanje
  • samovrednovanje tijekom usmene provjere pomaže učenicima da budu svjesniji na kojoj je razini njihovo znanje
  • samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje pomažu učenicima u razvoju kritičkog mišljenja
  • vrednovanje kao učenje pomaže učenicima da budu objektivniji i realniji u vezi svojeg znanja
  • učenici žele da se i u nastavku njihova školovanja za vrednovanje radova u nastavi koriste rubrike


Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Ivana Karpov   datum: 5. 7. 2022.

Tražilica

Potvrde o školovanju
Preuzimanje potvrda

Upute za preuzimanje...


Upisi 2024./2025.

Oglasna ploča

Red button


SOS 112


Posjetite...

 

 

 

 

  

Open Education Europa

Europsko otvoreno obrazovanje

  


Korisni linkovi
Časopisi
 • Enter
 • Bug
 • Drvo znanja
 • PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Korisni linkovi


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 9. 2012.

Ukupno: 205402
Ovaj mjesec: 1464
Ovaj tjedan: 116
Danas: 2




preskoči na navigaciju