Kada zvoni?

Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"

Otvorenje planinarske sezone na najdražem brdu - Ravnoj gori

U subotu, 2.10. u jutarnjim satima 35-ero učenika koji pohađaju izvannastavnu aktivnost „Geografija izvan učionice“ i dva vodiča Planinarskog kluba Ivanec krenuli su put Ravne gore. Planinarskim usponom otvorili smo planinarsku sezonu za tekuću školsku godinu te ujedno obilježili Međunarodni dan pješačenja uslijed obilježavanja Europskog tjedna sporta.

Na izletu su nam se pridružili i najmanji planinari, petaši, kojima je ovo bio prvi uspon s već uhodanom starijom ekipom planinara. Propješačili smo kružnu dionicu po Ravnoj gori: poučnom stazom „Šumska idila“ do sjevernog uzletišta – kroz najviši vrh Ravne gore (686 m) – stari dom „Pusti duh“ – Šveci – Bednjica – škola. Pješačili smo oko 14 km za malo manje od 5 sati te savladali oko 400 m nadmorske visine. Punim plućima krećemo u novi radni tjedan. Do idućeg mjeseca i uspona na Kalnik, lijepi planinarski pozdrav!

učiteljica geografije i voditeljica mladih planinara, Silvija Hiržin

U 8:15h.smo se okupili pred školom, učiteljica nas je prebrojala i prozvala, vodič nam je rekao nekoliko pravila koje moramo poštovati. Krenuli smo prema uzletištu, na putu smo napravili malu pauzu za popiti vode. Kada smo stigli do uzletišta napravili smo pauzu za jelo. Kada smo se najeli krenuli smo prema samom vrhu Ravne gore koji je visok 686m nadmorske visine. Na vrhu nam je vodič objašnjavao šta znače neki od znakova koji su nacrtani na nekim drvima, onda smo krenuli prema starom domu - Pusti duh. Do gore nam je trebalo oko 1 sat, imali smo pauzu za jelo, dobili smo cedevitu i čaj tko je želio. Nakon pauze krenuli smo prema Švečevoj pećini da ostavimo djecu iz Cvetlina, onda smo krenuli prema Bednjici, tamo smo ostavili 2 sudionika i krenuli prema školi. Kraj izleta bio je predviđen u 14:30h, a došli smo u 13:30/40. Izlet je bio jako zabavan i bilo bi super da idemo na još ovakvih sličnih izleta.

Mihael Kotarščak, 7. a

Pred školom smo se svi skupili oko 8:00. Krenuli smo u 8:15. Išlo nas je 35 učenika. Sa nama je išla učiteljica Silvija i dva vodiča. Na Ravnu goru išli smo po novoj stazi. Kad smo došli gore dobili smo čaja i cedavitu. Bili smo na Ravnoj gori oko 30 minuta i onda polako krenuli doma. Doma smo išli po staroj stazi. Kad smo došli pred školu bilo je 13:40h  i tad se završio naš izlet na Ravnu goru.

Maja Jurenec, 6. a

U 8:00 okupili smo se ispred OŠ Višnjica. U 8:15 smo krenuli pješke na Ravnu goru. Prva stanka nam je bila na sjevernoj strani Ravne gore gdje se nalazi Sjeverni start za paraglajding. Sad sam bio prvi puta na toj strani Ravne gore. Zatim smo krenuli putem prema najvišem vrhu Ravne gore. Dosta puta smo se odmarali i hodali smo laganim hodom. Oko 11:30 smo stigli do Pustog duha. Tamo smo se odmorili i oko 12 sati smo krenuli prema zaseoku Šveci. Djeca iz Višnjice su išli doma kroz Bednjicu a mi iz Cvetlina smo išli prema svojim kućama. Bilo mi je lijepo i zanimljivo, upoznao sam nove prijatelje i dosta toga naučio.

Niko Brusar, 7. b

Bilo je super! Išli smo na najviši vrh, vidjeli zmiju, naučili smo gdje je najviši vrh a doživljaj je bio jako zabavan.

Ivano Hrenic, 5.b

objavio: Ivana Karpov   datum: 2. 10. 2021.

Potvrde o školovanju

• PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Ispis statistike od 5. 9. 2012.