Kada zvoni?

Projekt "Užina za sve 4"
Projekt "Užina za sve 5"

Mladež PKI Ivanec – „Geografija izvan učionice – Višnjica“

Planinarski pohod na Snježnik „NP Risnjak“ i Zeleni vir, 12. lipanj 2021. godine

Kako bolje završiti još jednu „ludu“ i izazovnu nastavnu godinu, nego li među prijateljima, pjesmom, igrom, smijehom i u prirodi. Sekcija mladeži Planinarskog kluba Ivanec iz Višnjice i Cvetlina u sklopu izvannastavne aktivnosti „Geografija izvan učionice“ ove je subote posjetila vrh Snježnik (1 505 m) u Nacionalnom parku Risnjak te Vražji prolaz i Zeleni vir. O sigurnosti, disciplini i redu pobrinuli su se uvijek nasmijani vodiči – „stričeki“ Stjepan Kuštelega i Tomislav Friščić. Ukupno je propješačeno oko 13 km i savladane visinske razlike između 350 i 380 metara. Izletom je obilježen Svjetski dan zaštite čovjekove okoline (5.6.) i Dan zaštite planinske prirode Hrvatske (8.6.), a učenici su cijelim putem primjenjivali znanja iz orijentacije i snalaženja u prostoru oko sebe. U nastavku donosimo dojmove učenika i djelić atmosfere u obliku videa pa pogledajte i uživajte kao što smo i mi!

učiteljica geografije i voditeljica planinarske mladeži u osnovnoj školi Višnjica, Silvija Komes

„Krenuli smo od škole u 5:30. Svi smo se okupili oko 5:20. Učiteljica nas je prebrojala i krenuli smo se spremati. Putovali smo autobusom. Putovali smo oko 3:00 do 4:00 sata. Kad smo stigli do parkirališta izašli smo iz busa i preobuli smo se u gojzerice. Nakon što smo se preobuli poslušali smo vodiča kako se trebamo ponašati. Podijelili smo u parove, stali  smo u kolonu i krenuli. Prvo smo pješačili kamenom cestom, a nakon smo išli prečicama. Hodali smo po uskim puteljcima. Kad smo se počeli približavati vrhu Snježnika vidjeli smo more i grad Rijeku.

Spustili smo se dolje sa Snježnika i vidjeli smo stari dom koji se skoro cijeli urušio. Kad smo se spustili ukrcali smo se na autobus. Putovali smo 30 minuta do Zelenog vira. Šetali smo se po Zelenom viru. I vidjeli smo jako lijepe slapove. Kad smo izašli iz Zelenog vira preobuli smo se i krenuli smo doma. Do doma smo pjevali u autobusu. Kad  smo stigli do škole tamo su nas čekali roditelji i krenuli smo svi doma. Meni se svidjelo putovanje.“

Josip Biškup, 6. a

„Krenuli smo sa autobusom oko 5:30. Na autoput smo išli kroz Cvetlin zato jer smo još trebali pokupiti učenike iz Cvetlina. Poslije toga smo došli na autocestu i vozili se nekih sat i pol i onda smo napravili pauzu. Krenuli smo dalje i poslije pauze nam je do odredišta trebalo nekih 2 sata otprilike. Kad smo krenuli na uspon na početku je bilo manje krša, a negdje od sredine počinje biti veći krš. Kad smo stigli na vrh imali smo lijepe prizore na more i na ostale planine. Mogu reći da sam se više namučio kada sam išao nizbrdo, zato jer je bilo više krša. Poslije toga smo išli u dom i tamo smo imali pauzu 1sat. Tamo smo se puno zezali i pričali i svatko si je u domu mogao naručiti što želi pojesti. Poslije toga smo otišli na bus i krenuli do Vražjeg prolaza i Zelenog vira. Tamo smo hodali kroz kanjone išli smo u pećinu ali nije bilo tako sklisko kako su znakovi naglašavali. Onda smo se vratili do njihovog doma i svi su više kupovali sokove i vode. Onda smo se vraćali na bus do neke benzinske u Karlovcu/Zagrebu i tamo smo napravili pauzu od nekih 20 ili 30 minuta. Krenuli smo do doma i putem smo pjevali, a doma smo stigli oko nekih 21:50h. Izlet je bio jako zabavan i bilo bi super da idemo na još ovakve slične izlete.“

Teo Car, 6. a

„Iz Višnjice smo krenuli u 5:30 i pokupili troje učenika u 5:39 u Cvetlinu. Krenuli smo na put. Vozili smo se kroz Macelj. U Karlovcu je bila velika magla. Od 5 ujutro je sunce sjalo i već u 7 je bilo vruće. U 7:18 smo stali da bi nešto pojeli. Stajali smo otprilike  30 minuta. Neki učenici su jeli dok neki nisu. U autobus smo došli u 7:45. Krenuli smo na Snježnik. Kada smo stigli prvo su nam vodiči objasnili kako se ponašati, krenuli smo na Snježnik. Po putu smo stajali nekoliko puta da bi se odmorili i popili vodu. Na vrh smo stigli u 11:10 i spustili se do starog doma u 11:40 i samo nastavili do dolje. Krenuli smo na Platak i do njega stigli u 13 sati. Tamo smo se odmorili do 14 sati i krenuli prema Skradu. U 15 sati smo došli u Skrad i spustili se prema Zelenom viru. U 17:30 smo došli u dom i tamo smo pojeli i popili. Nakon toga smo u 18 sati krenuli u autobus, prema Višnjici. Oko 8 sati smo stali da otiđemo na wc i u 20:26 krenuli u Cvetlin i Višnjicu. U 21:27 smo došli u Cvetlin. Vidjeli smo puno različitih vrsta biljaka, sa Snježnika je bio pogled na Rijeku, Risnjak, Krk, Cres i Učku. Vrijeme je bilo lijepo, sunčano i bilo je toplo. No nije bilo prevruće. Put je bio pun kamenja pa je bilo malo nespretno hodati. Vodiči su čekali one koji su bili sporiji i svi smo stajali da bi se i oni odmorili. Naprijed je bio jedan vodič dok su iza svih bila 2 vodiča da nitko ne bi ostao iza njih dvojice.“

Lana Brusar i Ema Patekar, 6. b

Ovdje možete pogledati nekoliko fotografija, a cijeli album na linku:        https://www.youtube.com/watch?v=NgBODVSb5fc

objavio: Ivana Karpov   datum: 15. 6. 2021.

Potvrde o školovanju

• PC chip
 • Meridijani

Dnevni tisak

Ispis statistike od 5. 9. 2012.