
Zelenim koracima
Zelenim koriacima je eTwinning projekt čiji nositelji su Martina Mikulaš iz Osnovne škole Ante Kovačića Zagreb, Hrvatska i Edina Džafić iz JU OŠ “Rainci Gornji” Kalesija, Bosna i Hercegovina. U projekt su uključene škole iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine.
Veselimo se suradnji!
Ciljevi:
Projekt Zelenim koracima promiče ekološku i društvenu odgovornost učenika kroz razne aktivnosti. Potiče na istraživanje i razumijevanje ekoloških problema s kojima se susrećemo, pronalaženje adekvatnih rješenja te aktivno sudjelovanje u zaštiti okoliša. Omogućuje razvoj i stjecanje kompetencija potrebitih u 21. stoljeću. Kroz suradničko i istraživačko učenje te praktični i kreativno-stvaralački rad potiče razvijanje socijalnih i građanskih kompetencija, poduzetništvo i inicijativnost.
Namjena aktivnosti:
• Istraživanje i razumijevanje ekoloških problema.
• Stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama utjecaja čovjeka na prirodu.
• Poticanje svijesti o važnosti očuvanja okoliša.
• Promicanje timskog rada, komunikacijskih vještina, kreativnog razmišljanja i rješavanja problema.
• Promicanje suradničkog i istraživačkog učenja.
• Razvijanje navika aktivnog uključivanja i volontiranja u ekološkim aktivnostima u svojoj okolini.
• Stjecanje digitalnih vještina i upoznavanje s digitalnim alatima.
• Kritičko promišljanje o povezanosti vlastitog načina života s utjecajem na okoliš i ljude, razlikovanje pozitivne i negativne utjecaje čovjeka na prirodu i okoliš, osmišljavanje ekološke akcije.
• Zaključiti kako kao pojedinci promjenom navika i ponašanja možemo pridonijeti očuvanju naše planete.
Nositelji aktivnosti:
Martina Mikulaš iz Osnovne škole Ante Kovačića Zagreb, Hrvatska i Edina Džafić iz JU OŠ “Rainci Gornji” Kalesija, Bosna i Hercegovina
Provoditelji aktivnosti:
Učiteljica kemije, biologije i prirode Martina Meznarić, učenici
Program i sadržaj aktivnosti:
projektna knjiga, evaluacija učitelja i učenika • Prezentacija projekata u školi, za roditelje i lokalnu zajednicu. • Izrada digitalne zbirke projektnih rezultata (fotografije i videozapisi) te njihova objava na školskoj web stranici ili društvenim mrežama • Organizacija završne izložbe ili događaja na kojem će se prikazati ostvareni rezultati projekta. Diseminacija / projektna vidljivost: Projektna vidljivost bit će postignuta putem sljedećih aktivnosti: – Objava rezultata projekta na školskoj web stranici i društvenim mrežama. – Organizacija završne izložbe ili događaja za roditelje i lokalnu zajednicu. – Suradnja s drugim školama radi razmjene iskustava i rezultata projekta. – Sudjelovanje na školskim ili lokalnim konferencijama ili događanjima kako bi se podijelila iskustva i rezultati projekta s širom publikom.
Vremenik:
Tijekom školske godine 2024./2025.
Predviđeni troškovnik:
Mogući troškovi prijevoza.
Način vrednovanja:
Stvaranje zbirke materijala, videokonferencije, samovrednovanje, evaluacija učitelja i učenika, prezentacija projekta u školi, za roditelje i lokalnu zajednicu, izrada digitalne zbirke projektnih rezultata (fotografije i videozapisi) te njihova objava na školskoj web stranici ili društvenim mrežama, organizacija završne izložbe ili događaja na kojem će se prikazati ostvareni rezultati projekta.
Na mrežnim stranicama razreda i škole, rezultati i izvješća projektnih aktivnosti se skupljaju i objavljuju na stranicama škole, putem eTwinninga I Twinspace-a, dijele se dojmovi, skupljaju ideje za nove aktivnosti, povezuju škole, učitelji i učenici.

Svjetski dan napuštenih životinja
Svjetski dan napuštenih životinja obilježava se 4. travnja. Učenice 8.a razreda Marija Pintarić i Ana Marija Glavica su u sklopu obilježavanja ovog dana na satu razrednika crtale prigodne crteže pomoću kojih smo uredili razredni pano.

Svjetski dan voda
Svjetski dan voda obilježava se 22. ožujka. Ideja za ovaj međunarodni dan nastala je 22. prosinca 1992. godine u Rio de Janeiru na prijedlog UN-ove konferencije o okolišu i razvoju. Generalna skupština Ujedinjenih naroda usvojila je rezoluciju i prvi Svjetski dan voda...

Međunarodni dan ljubavi prema kućnom ljubimcu
Međunarodni dan ljubavi prema kućnom ljubimcu obilježava se 20.2. Učenica 7.a razreda Sabina Danjko obilježila je ovaj dan kroz igru s vlastitim kućnim ljubimcem nakon čega je izradila kolaž od fotografija pomoću kojih smo uredili pano u učionici biologije i...

Svjetski dan mačaka
Svjetski dan mačaka obilježava se 17.2. Povodom obilježavanja ovog dana učenica 7.a razreda Hana Wolf je izradila i izložila prezentaciju na temu Briga o zdravlju mačaka, dok su učenice 8.a razreda Ana Milešić i Vanessa Đura na istu temu u digitalnom alatu izradile...

Dan podizanja svijesti o krađi kućnih ljubimaca
Dan podizanja svijesti o krađi kućnih ljubimaca obilježava se 14.2. U sklopu obilježavanja ovog dana učenik 7.a razreda Marko Vorih je izradio plakat u digitalnom alatu na temu Zašto se kradu kućni ljubimci, kako zaštititi ljubimca odkrađe.
Sigurnost na internetu
Učenici 8.a i 8.b razreda su se u sklopu eTwinning projekta Zelenim koracima uključili u obilježavanje Dana sigurnijeg interneta pomoću materijala koje je pripremio CSI (Centar za sigurniji internet). Učenici 8.b razreda su radili individualno (zbog malog broja...