Datum objave: 7. veljače 2025.
Kategorija: NOVOSTI

Najmlađi sudionici u prometu

Učenici prvog razreda najmlađi su sudionici u prometu. Danas smo učili u  izvornoj stvarnosti, obilazili smo naselje u kojem se nalazi naša škola.

Tijekom boravka izvan učionice učenici su  promatrali  i opisivali  značajne objekte i mjesta u naselju te zaključivali o njihovoj namjeni i dobrobiti za naselje. Služeći se prethodno naučenim pojmovima određuju njihov položaj u prostoru. Na temelju uočenih obilježja svoga naselja zaključuju je li njihovo naselje selo ili grad. Utvrđuju kako se mogu sigurno kretati svojim naseljem. Samostalno se snalaze u neposrednom okružju škole. Opisivali su prometnice u okolici škole i doma, razlikovali su sudionike u prometu, te pravilno primjenjuju pojmove: kolnik, nogostup, pješački prijelaz. Prelaženjem preko pješačkog prijelaza, zamjećujući prometne znakove, hodajući nogostupom, te lijevom stranom ceste gdje nogostupa nema, prvašići su primijenili  prometna pravila tijekom različitih prometnih situacija. Naučili smo puno, a pritom smo se i lijepo zabavili.

učiteljica Ljubica Pokupčić

Pročitajte još

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Matičnoj školi

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Matičnoj školi

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje U petak, 14.11.2015. u našoj školi obilježen je Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Učenici 8.a razreda, Marko Vorih, Veronika...

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Područnoj školi

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Područnoj školi

U petak, 14. studenog, na cvetlinskom trgu održan je prigodan kulturno-umjetnički program povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara. Učenike je za nastup pripremila učiteljica Sanja Latin, a u programu su uz učenike Područne škole sudjelovali i članovi...

„Carevo novo ruho“

„Carevo novo ruho“

Lektira „Carevo novo ruho“ jedna je od onih priča koje djecu uče temeljnim životnim vrijednostima – da izgled nije najvažniji, već dobrota, iskrenost i poštenje. Nakon čitanja priče, učenici 2.b razreda dobili su zanimljiv i kreativan zadatak: osmisliti i izraditi...

Skip to content