Datum objave: 11. lipnja 2025.
Kategorija: NOVOSTI

Matematički projekti u II. obrazovnom razdoblju

Učenici 5.a, 5.b, 7.a i 7.b razreda odradili su nekoliko projekata u sklopu nastave matematike. Projektnim pristupom razvijaju se sposobnosti razumijevanja problemskih zadataka u mnogim područjima.

Učenici petih razreda radili su projektni zadatak u kojem su pokazali gdje u svakodnevnom životu koristimo računanje s decimalnim brojevima. Također, tražili su u svojem okruženju primjere osne i centralne simetrije, te izradili nekoliko slika pomoću navedenih preslikavanja.

 Učenici sedmih razreda projektnim zadatkom „Računanje s postotcima i analiza podataka“ pokazali su gdje u svakodnevnom životu koristimo postotke te analizu podataka. Također, izradili su projektni zadatak za pravilne mnogokute gdje su primijenili znanje o mnogokutima te izradili prekrasne radove koji su izloženi u učionicama matematike.

Rezultate njihovog truda i rada možete pogledati na poveznici: 

https://read.bookcreator.com/SpPYl4aMnabp0tow13QBn27ZQsY2/X7mnvOfPSwC0oAgyZSSFkA

učiteljica Monika Dukarić

Pročitajte još

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Matičnoj školi

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Matičnoj školi

Obilježen Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje U petak, 14.11.2015. u našoj školi obilježen je Dan sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje. Učenici 8.a razreda, Marko Vorih, Veronika...

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Područnoj školi

Dan sjećanja na žrtvu Vukovara u Područnoj školi

U petak, 14. studenog, na cvetlinskom trgu održan je prigodan kulturno-umjetnički program povodom obilježavanja Dana sjećanja na žrtvu Vukovara. Učenike je za nastup pripremila učiteljica Sanja Latin, a u programu su uz učenike Područne škole sudjelovali i članovi...

„Carevo novo ruho“

„Carevo novo ruho“

Lektira „Carevo novo ruho“ jedna je od onih priča koje djecu uče temeljnim životnim vrijednostima – da izgled nije najvažniji, već dobrota, iskrenost i poštenje. Nakon čitanja priče, učenici 2.b razreda dobili su zanimljiv i kreativan zadatak: osmisliti i izraditi...

Skip to content