Radno vrijeme knjižnice:
Ponedjeljak: –
Utorak: 10:20 – 13:40 (Višnjica)
Srijeda: –
Četvrtak: 7:40 – 10:10 (Cvetlin)
10:20 – 13:40 (Višnjica)
Petak: 7:40 – 13:40 (svaki drugi, Višnjica)
Školska knjižnica
Školska knjižnica nalazi se na katu škole i sastoji se od učeničkog i učiteljskog fonda.
Učenički fond broji 1959 jedinica građe, dok učiteljski fond čini 292 jedinice građe.
Unutar učeničkog fonda postoji zbirka knjiga narodne književnosti, knjiga za najmlađe, dječje književnosti i knjiga za omladinu.
Također, u knjižnici možete naći i časopise; Smib, Modra lasta, Prvi izbor,…
Knjižnica je opremljena sa knjižničarskim programom Metelwin što omogućava pretraživanje kataloga preko interneta.
Ukoliko pišete sastavak ili zadaću na određenu temu svakako će vam dobro doći naša referentana zbirka koja uključuje rječnike, enciklopedije, leksikone i stručne knjige.
U knjižnici možete:
– čitati časopise
– napisati referat
– posuđivati knjige za lektiru ili slobodno vrijeme i razonodu
– sudjelovati u knjižničarsko-novinarskoj grupi
– koristiti enciklopedije, rječnike, leksikone, …
– sudjelovati u radionicama
– pratiti aktualnosti i natječaje
– čekati autobus
– provoditi slobodno vrijeme
– ili družiti se.
UNESCO-v Manifest za školske knjižnice
Školska knjižnica pruža obavijesti i spoznaje bitne za uspješno ukljucivanje u suvremeno društvo koje se temelji na znanju i informacijama. Školska knjižnica omogucuje ucenicima stjecanje vještina za doživotno ucenje, razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni gradani.
Zadaća školske knjižnice
Školska knjižnica pruža pomoć pri učenju, nudi knjige i ostalu građu koja omogućava svim članovima školske knjižnice da razviju kritičko mišljenje i postanu stvarni korisnici obavijesti, u svim oblicima i putem svih medija. Školska knjižnica povezuje se s drugim knjižnicama i informacijskim mrežama, poštujući načela UNESCO-vog Manifesta za narodne knjižnice.
Knjižnično osoblje potiče uporabu knjiga i drugih izvora informacija, od umjetničkih do dokumentarnih, od tiskanih do elektroničkih, u knjižnici i izvan nje. Ovi izvori obogaćuju i dopunjuju knjige, nastavnu građu i metodologije rada.
Dokazano je da suradnja knjižničara i učitelja utjeće na to da učenici postignu višu razinu pismenosti, čitanja, učenja, rješavanja problema i svladavanja informacijskih i komunikacijskih vještina.
Svim članovima školske zajednice, bez obzira na dob, rasu, spol, vjeru, nacionalnost, jezik, profesionalni i društveni položaj, moraju se pružiti jednake usluge. Posebne usluge i građa moraju se osigurati onima koji nisu u mogućnosti koristiti uobičajene knjižnične usluge i građu.
Korištenje usluga knjižnice i pristup zbirkama mora se temeljiti na Općoj deklaraciji UN-a o ljudskim pravima, a korisnik ne smije biti izložen bilo kakvom obliku ideološke, političke ili vjerske cenzure, kao ni tržišnim pritiscima.