2024-04-12 14:00:00

Učimo zajedno i učimo jedni druge 1

Nakon analize anketa učenika učiteljica voditeljica projekta na razini škole je uvidjela da učenici imaju nedovoljno znanja o nekim područjima. Stoga su učenici dodatno istražili zadane sadržaje, izradili radove i predstavili ih jedni drugima. Učenici su jedni druge educirali o tome:

koje namirnice je najbolje jesti za doručak i zašto koliko često bismo se trebali baviti tjelesnom aktivnošću koje su hranjive tvari najvažniji izvor energije što je bulimija koliko bi trebala trajati tjelesna aktivnost zašto je važno spavanje i zašto je važno ići na spavanje u određeno doba zašto su dijete štetne zašto je važno prilikom kupovine namirnica  proučiti količinu ugljikohidrata, masti, proteina i drugih hranjivih tvari koju one sadrže zašto je važno proučiti kalorijsku vrijednost namirnica kada ih kupuju zašto je važno proučiti  kalorijsku vrijednost namirnica koju pripremaju kada kuhaju zašto je važno proučiti količinu hranjivih tvari koje pojedine namirnice sadrže u 100 grama zašto je važno proučiti koliku kalorijsku vrijednost uneseš u organizam tijekom pojedinog obroka zašto je važno proučiti koliku količinu pojedinih hranjivih tvari unese u organizam tijekom pojedinog obrok zašto bismo trebali jesti integralni kruh naspram polubijelog kruha koje grickalice bi bilo poželjno jesti ako već jedemo grickalice kakav je odnos unosa i potrošnje kalorija, što je bazalni, a što radni metabolizam što su namirnice s negativnom kalorijskom vrijednosti

Učenici 7.b razrednog odjela u srijedu 6.3.2024., a učenici 7.a razrednog odjela u četvrtak 7.3.2024. počeli s edukacijima  o važnosti sna. Učenici su dobili materijale koje su trebali proučiti, a kojima možete pristupiti putem priložene poveznice.

Nakon što su učenici 7.b razrednog odjela pogledali videozapis Zašto je san važan na papir su u obliku mentalne mape napisali što su naučili gledanjem videozapisa Zašto je san važan i nakon toga to napisali na interaktivni ekran.

Učenik 7.b razreda Marko Maltarić je učenike 7.b razreda educirao o sadržaju tema: Praćenje kalorijske vrijednosti; Zdravi kruh; Zdrave grickalice. Učenik 7.b razreda Maximilian Babić je učenike 7.b razreda educirao o sadržaju tema: Potrošnja kalorija u pojedinim tjelesnim aktivnostima; Metabolizam. Nakon toga su učenici 7.b razreda uredili pomoću pripremljenih materijala pano.

Učenice 7.a razreda Nika Gotić, Ema Hrženjak, Vanessa Đura i Ana Milešić su izradile plakat na temu Praćenje kalorijske vrijednosti hranjivih tvari; Koje grickalice su zdrave i plakat na temu Koji kruh je najzdraviji. Sadržaje plakata su izložile učenicima 7.a razreda. Učenici 7.a razreda Slavko Križanec i Matija Jagarinec su izradili plakat na temu Metabolizam i sadržaj plakat izložili učenicima 7.a razreda.


Osnovna škola Izidora Poljaka Višnjica