2023-06-28 10:19:37

Nastava izvan učionice – inovativan oblik nastave

S obzirom na to da učenici velik dio vremena provode u sjedećem položaju ove nastavne godine pokušali smo koliko smo bili u mogućnosti dio nastave prirode, biologije i kemije te izvannastavne aktivnosti provesti na inovativan način, odnosno izvan učionice. Tijekom ovog oblika nastave učenici su redovito mjerili temperaturu tla na dubini od 5 cm i 10 cm. Učenici su mjerili površinske temperature različitih pokrova, radili analizu tla (odredili su strukturu tla, konzistentnost tla, teksturu tla, boju tla, pH – vrijednost tla, tip tla), određivali visinu i opseg stabla, pokrovnost krošnje, pokrovnost travnjaka, biometriju i biomasu travnjaka. 

Učenici su redovito radili analizu vode (određivanje količine nitrata, nitrita, fosfata, pH – vrijednost, prozirnost, temperaturu). Učenici su kroz mjesec rujan, listopad i studeni pratili žućenje listova obične breze i hrasta, a kroz mjesec veljaču, ožujak, travanj i svibanj pupanje i listanje obične breze. Provodili su i druga mjerenja i određivanja, a kako je to izgledalo u praksi možete pogledati u digitalnoj knjizi kojoj možete pristupiti putem priložene poveznice.

Martina Simić Meznarić, učiteljica prirode, biologije i kemije

 

     

 


Osnovna škola Izidora Poljaka Višnjica