2022-05-16 10:28:00

Prva mobilnost: Tehnologija u učionici - IKT u digitalno doba - edukativne aplikacije na tabletima

U okviru Erasmus+ KA1 projekta kojeg naša škola provodi tijekom ove i iduće školske godine provedena je prva po redu Mobilnost u svrhu učenja za pojedince.

Učiteljica matematike, Monika Pintarić i učiteljica njemačkog jezika, Valentina Majer sudjelovale su od 2. do 6. svibnja 2022. godine na tečaju pod nazivom „Tehnologija u učionici - IKT u digitalno doba - edukativne aplikacije na tabletima“ u organizaciji LAMBDA TWELVE IKE. Mobilnost se odvijala u grčkom glavnom gradu Ateni kamo su otputovale avionom 31. travnja 2022. a stigle 01. svibnja 2022. godine.

Prvog dana tečaja rad je započeo upoznavanjem s ostalim sudionicama iz Španjolske i Finske, te predstavljanjem pojedinačnih škola i samih sudionika. Na tečaju je ukupno sudjelovalo 10 sudionika. Upoznavanje je provedeno korištenjem digitalne aplikacije wheelofnames.com. Voditelj tečaja, Petros Georgiakakis upoznao je sudionike tečaja s planom rada i aktivnostima tokom mobilnosti. Nakon toga predstavio nam je Atenu kroz znamenitosti i specifičnosti načina života u Grčkoj.

Drugog dana tečaja uslijedilo je razgledavanje Atene i upoznavanje s nekima od najznačajnijih kulturnih znamenitosti. Za lakše snalaženje i kretanje gradom korištena je digitalna aplikacija citymapper.com, a prilikom samog razgledavanja kulturnih znamenitosti sudionice su rješavale zadatke u aplikaciji actionbound.com.

Trećeg dana tečaja sudionice su upoznale mnogobrojne aplikacije za izradu web stranice,  prezentacija, igara, interaktivnih sadržaja, stripova, slanje dokumenata velikih veličina, slanje slika bez gubitka kvalitete kao i korištenje NFC tehnologije u nastavnom procesu. Sudionici tečaja razmijenili su iskustava i ideje o primjeni prikazanih digitalnih aplikacija u nastavnom procesu.

Četvrtog dana tečaja sudionice su upoznale aplikacije za digital storytelling i aplikacije za primjenu virtualne realnosti u nastavnom procesu. Voditelj tečaja upoznao je sudionice s brojnim organizacijama koje putem interneta nude izvore za edukaciju kako učitelja tako i učenika za pojedina područja.

Zadnjeg dana tečaja istaknuta je važnost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavnom procesu kako bi obrazovanje bilo privlačnije, motivirajuće i inovativno. Edukacija je zaokružena podjelom Certifikata LAMBDA TWELVE IKE instituta u kulturnom centru zaklade Stavros Niarchos u Ateni.

Tijekom 25 sati teorijskih i praktičnih predavanja sudionice su stekle znanja i vještine kao što su: primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije u odgojno obrazovnim procesima; razvijanje informacijsko-komunikacijskog pristupa razredu; razvijanje odgojno obrazovnog procesa ovisno o različitim stilovima učenja; korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u učionici (web alati za digitalno pričanje priča, AR, VR, STEM simulacije i igre).

Valentina Majer

 


Osnovna škola Izidora Poljaka Višnjica